Kenapa.com Manusia.com Buat Silap

3 sebab kenapa anda rasa bosan dalam hidup dan cara mengatasinya. Kenapa manusia berubah dan mengapa mereka menjauhkan diri Tahun berubah musim berubah umur berubah masa berubah begitu juga manusia.

Acu Cuba Check Muhasabah Diri Kita Semua

18112020 Suami saya ni panas baran silap sikit marah cakap sikit marah.

Kenapa.com manusia.com buat silap. Jadi maafkan aku sekiranya tanpa disedari terlancang berbicara. Yelah manusia ni sentiasa buat silap aku pun banyak gak buat silap tapi masih tak terlambat untuk kau berubah. Sedangkan kita orang lelaki tengok tv pun dah cukup memadai untuk berehat.

Tiada manusia pun yang tidak pernah buat salah. Semua manusia tak terlepas dari membuat silap dan saya pun manusia. Terfikir jugak aku sebab2nya mungkinkah sebab naik turunnya iman diri atau kerana hasutan syaitan yang kuat merasuk bagi aku benda yang salah tetap salah kalau xboleh tinggalkan cubalah untuk kurangkan.

Kalau mampu kurangkan cubalah untuk hilangkan. Dia juga berharap netizen atau masyarakat boleh memberinya peluang untuk menjadi insan yang lebih baik. Semua orang akan buat silap namun apa yang sepatutnya kita lakukan adalah belajar dari kesilapan.

Kita pun kalau marah akan rasa tercabar. Tapi bagi manusia yang bergelar designer. Mentaliti Kolot Orang Kita Yang Suka Downgrade Kerja Orang - Silap-Silap Dalam Laci Dia Ada Sijil Master.

Sebab tu hidup ini perlu diuruskan dengan cara ingat Allah swt dalam setiap langkah kehidupan dengan elakkan buat silap dari awal kerana Allah swt. Mudah terlupa mudah buat silap. Mereka mengakui bahawa apa yang diperkatakan pemuda itu ada benarnya dan berharap budaya cancel yang sering terjadi dalam masyarakat terhadap public figure dihentikan kerana semua manusia melakukan kesilapan.

Dan aku tidak pernah menggunakan kata-kata yang kasar. Buat baik diagung buat silap sekali habis. Yang silap tak nak mengaku silap itu yang silap besarnya.

Tujuan memberi teguran adalah untuk mengingatkan diri aku sendiri juga supaya tidak melakukan kesilapan yang sama. 11052019 Yang satu belum solve datang lagi satu dugaan. Sampai masa nak audit mula pening kepala.

Sebaik baik manusia adalah mereka yang tidak mengulangi kesilapan yang lalu. Hidup ni bukan tentang sempurnanya kita dan kehidupan kita sebenarnya. Keluarga anda pun ada salah dan silap.

Namun itu bukan alasan untuk saya buat silap dan kembali sedar. Kenapa manusia suka marah. Suami ada buat salah anda pun ada buat salah.

Kepada ahli group I Hate Fasha Sandha input korang memang berguna. Operasi bulanan AKS boleh salurkan sumbangan anda ke dalam akaun di ba. 14052021 Kenapa Kita Perlu Buat Silap Untuk Berjaya.

Isteri kita tak boleh selagi minda tak ditidurkan selagi itu mereka tak berehat. Kita manusia kita tak lari dari kesilapan. 30032012 Tanpa nafsu dalam diri manusia maka jadilah manusia itu sebagaimana malaikat yang tidak pernah melakukan dosa.

27122018 Bila dah penat faham-faham je lah. Ada staf tapi akhirnya bos yang kena buat kerja sebab staf selalu buat silap. Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita.

Perkongsian Khairul Aming ini telah mendapat perhatian warganet yang rata-rata meninggalkan komen diruangan Twitternya. Ego yang tinggi betul-betul buat orang bersalah boleh hidup tanpa rasa bersalah. QuoteTiada manusia yang boleh lari daripada melakukan kesilapan dan mengalami kegagalan Itu adalah lumrah kehidupan Di sekolah kita diajar untuk menjawab soalan berdasarkan apa yang kita.

Sememangnya Allah mentakdirkan setiap manusia itu tidak pernah lepas daripada kesilapan kerana Allah ingin melihat hamba-Nya sujud kepada-Nya memohon keampunan dan bertaubat. Sebab itu kalau kita perasan isteri kat rumah kalau nak berehat mereka mesti tidur. Saya memberontak tidak kena gaya.

Minta maaf kalau aku ada buat silap cakaplah macamanapunubahlah ayat semacamana yang kau rasa selesa. Seterusnya buat lagi hal sama. Jadi apa-apa isu yang anda lalui sekarang ni pun berlaku juga pada orang lain.

Perangai suka membuat kesimpulan sendiri tu macam dah sebati dengan hidup dan suka buat cerita tanpa selidik dulu. Kerana tidak ada manusia yang tidak pernah buat silap. Sebab mereka rasa tercabar.

26-07-2017 0714 AM. Natijahnya hanya saya tahu. Manusia memang buat silap.

Semua manusia buat silap Hanez Suraya. Ada fasa dalam hidup termasuk hal peribadi dan kebodohan akhirnya menjerat diri. Hidup ini bukan panjang lagi.

Saya akui tewas ketika diuji. Bagi yang ingin menyumbang untuk kos pengurusan. Tak tahu dah nak buat apa puan Jom saya kongsikan beberapa tip untuk handle suami yang panas baran ni.

Saya masih ada keluarga serta bapa dan akan hidup bersama mereka selepas ini katanya yang masih aktif mengadakan sesi ceramah. Apabila kita nampak orang buat silap perbetulkanlah bukan halau keluar label dan sebagainya katanya di Instragram. 20032018 Dalam hidup ni masing-masing akan buat silap.

Tapi kalau diri tu tak sedar-sedar yang dia tengah buat silap dan asyik mengulanginya macam mana dia nak perasan yang dia sedang menyakiti hati semua orang. Paling obvious akan nampak bila buat silap. Manusia ni tak boelh lari daripada sikap suka judge orang lain.

01042011 Bukan niat untuk menjatuhkan apalagi menghina. Terima Kasih Kerana Menonton Nota. Tak produktif dan sangat perlukan rehat.

Kenapa kita sering buat silap walaupun kita tahu yang benda tu salah. 15062020 Benar saya manusia biasa. Semua orang pernah buat salah.

In shaa Allah hidup akan lebih lancar.

Pin On Motivation

Pin On Motivation

Bahaya Sifat Rasa Diri Sempurna

Pin By Mohd Riduan Hashim Awang On Kata Kata Hikmah Motivational Quotes Wallpaper Words Wallpaper Quotes

Doa Ambil Wuduk Doa Person

Baik Adalah Benda Mahal Blaming Others Motivation Movie Posters

Vn877gmv90348m

Pin Di Umum

Jangan Disebabkan Satu Kesalahan Yang Dia Buat Kepada Kau Terus Kau Lupakan Segala Kebaikan Yang Dia Pernah Buat Kepada Kau Dulu Kata Kata Kutipan Kristen Lucu


LihatTutupKomentar