Mohon Maaf Jika Ada Salah Dan Silap

Contextual translation of saya minta maaf jika saya ada silap. Jika ada salah dan silap saya mohon maaf.

Gel Amani Mumy Minta Maaf Ye Jika Ada Silap N Salah Facebook

Saya juga ingin megambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin kepada seluruh warga UTeM.

Mohon maaf jika ada salah dan silap. KENYATAAN saya buatkan peminat bola sepak Perak marah. Bila anda tidak bisa sama-sama mengerti satu sama lain maka dapat juga dikarenakan banyak hal yang bisa menjadi pemicu pertikaian dalam hubungan cinta persahabatan dan pergaulan dengan masyarakat. Doakan semua dipermudahkan ya.

Zarina Zainuddin Tunai Umrah Bersama Keluarga Mohon Maaf Jika Ada Salah Silap. Saya dengan berbesar hati ingin meminta maaf kepads anda semua jika ada salah dan silap terutamanya jika ada tersakiti hati anda jadi tolong maafkan saya. Jika ada salah harus mengatakan ucapan minta maaf.

Jika ada salah silap kami mohon maaf dan pada masa sama mesej yang disampaikan rakyat akan diperhalusi untuk tujuan penambahbaikan katanya ketika ditemui. 19042014 Mari kita hayati pantun minta maaf berikut. Komposer dan penulis lirik popular Ezra Kong 33 melahirkan rasa terima kasih kepada orang ramai atas sokongan yang diberikan dan turut memohon maaf andai dirinya ada salah dan silap.

Maaf kalau aku terlalu sayang sampai akhirnya jadi terlalu cemburu seperti sekarang. Melihat pekerja membuat aspal Istirahat tengah hari untuk makan Mumpung masih di bulan syawal Salah dan khilaf mohon dimaafkan. Hal ini saya rasa juga berlaku pada penggunaan kalimat tersebut pada Idulfitri.

Aku ingin dan akan berusaha membuatmu senang maaf jika ada sesuatu yg salah disaat aku berusaha membuatmu senang. Pelakon berbakat dan ahli perniagaan Zarina Zainuddin 48 tahun meminta maaf kepada orang ramai di laman Instagram miliknya sebelum dia berangkat ke Tanah Suci untuk menunaikan umrah. 13062013 Maaf Saya Jika Ada Silap Dan SalahBehenti Seketika Dalam Dunia Blogger Assalamualaikum semua.

05022019 Dikesempatan ini saya Nur Nabila Binti Mohd Razali ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap saya sepanjang perkenalan kita. Kalau ada jarum yang patah Jangan disimpan di dalam peti Kalau ada silap dan salah Jangan disimpan di dalam hati. Takut berharap takut dibikin nyaman takut dibikin sayang.

Andai kata padam pelita Gelap gelita di malam hari. Pada masa sama Ezra ketika dihubungi memaklumkan dia baru sahaja membuka akaun Twitter pada Anugerah Juara Lagu ke-35 AJL35 hanya kerana mahu melihat. Human translations with examples.

Jari memohon maaf kepada semua warga utem jika ada terkasar bahasa salah dan silap samada secara saya sedar ataupun tidak. Jika saya silap saya mohon maaf. Mending ngejauh sebelum ada kata maaf mending kita temenan aja.

Selagi kita bersalah dan menyadarinya seberalah meninta maaf tidak ada jalan yang lebih baik dalam menyambung kembali tali silaturahmi selain saling memaafkan. Sebentar lagi saya dan keluarga akan berangkat mengerjakan ibadah umrah dan saya mohon doa anda semua supaya dipermudahkan umrah saya kali ini. Mohon maaf Jika ada salah silap dan terkasar bahasa dari - ikhlas dari saya.

Jika ada salah silap kami mohon maaf dan pada masa sama mesej yang disampaikan rakyat akan diperhalusi untuk tujuan penambahbaikan katanya ketika ditemui. Sebentar lagi saya dan keluarga akan berangkat mengerjakan ibadah umrah dan saya mohon doa anda semua supaya dipermudahkan umrah saya kali ini. Menurutnya perkara yang dinyatakan itu lebih membawa maksud bahawa.

Tetapi sama sama kita berdoa dan berbangga untuk peperiksaan percubaan. Moga aidilfitri ini dapat mengukuhkan lagi ukhwah antara kita semua sesama umat Islam. Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatu selamat datang di chanel hamz edtzsebelum menonton budayakan subscribe dulu yasupport 1k subscriber preset.

Sejak ditegur oleh papa saya itulah saya biasanya mengganti kalimat tersebut dengan mohon maaf. 05032019 Counting daysMaaf jika ada salah silap dengan you all. Menerusi ruangan komen rata-rata pengikut sudah mula menunjukkan rasa tidak sabar untuk melihat anaknya yang bakal dilahirkan.

07082014 Itulah kesalahan yang tidak disadari dan oleh karena itu muncullah kalimat mohon maaf KALAU ada salah tersebut. Tapi ya tetap saja kalimat mohon maaf KALAU ada salah itu kurang sreg bagi saya. Andai ada terlanjur kata Maaf dipinta setulus hati.

Harap tiada sebarang dendam. 04032019 Kami akan mengambil iktibar daripada keputusan itu untuk membuat lebih baik agaknya banyak perkara kami perlu perhatikan dengan lebih teliti apa yang menyebabkan rakyat kurang yakin dengan PH. 04032019 Kami akan mengambil iktibar daripada keputusan itu untuk membuat lebih baik agaknya banyak perkara kami perlu perhatikan dengan lebih teliti apa yang menyebabkan rakyat kurang yakin dengan PH.

Kata Ahli Lembaga Pengarah Perak FC Datuk Sham Mat Sahat berhubung kenyataannya bahawa pasukan hanya memberikan keutamaan kepada pemain yang ada jiwa dan mahu berjuang bersama skuad Bos Gaurus. 05022019 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Dikesempatan ini saya Nur Nabila Binti Mohd Razali ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dah silap saya sepanjang perkenalan kita. Nah berikut adalah beberapa Pantun Meminta maaf yang Tulus.

Im sorry im so sorry boy sorry for the lack. Sama sama kita usaha dan lakukan yang terbaik.

Disini Ruby Ingin Mohon Maaf Jika Ada Salah Dan Silap Seca Flickr

Facebook

Disini Ruby Ingin Mohon Maaf Jika Ada Salah Dan Silap Seca Flickr

Airulhussin Airulhussin Twitter

Galeri Lovebeautyshop Assalamualaikum Sahabat Selamat Hari Raya Mohon Maaf Zahir Batin Jika Ada Salah Dan Silap Admin Mohon Ampun Ye Sayang Semua Facebook

Aqoe Sahabat Sekeping Hati Photos Facebook

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera Bulan Ramadhan Bulan Yang Mulia Disambut Dengan Penuh Gembira Pagi Syawal Menjelma Tiba Movie Posters Movies Poster

Airulhussin Airulhussin Twitter

Isi Hati Lelaki Tolong Maafkan Diri Ini Jika Ada Salah Facebook


LihatTutupKomentar