Silap Aku Juga Karna Jatuh Cinta Insan Sepertimu

Memintal buih yang memutih. Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari Seharusnya aku cerminkan diri Ku sebelum tirai kamar aku Buka untuk mengintaimu.

Petikan Gitar Senja Song Exist

Malam ini Em menyapa tubuhku D-Em.

Silap aku juga karna jatuh cinta insan sepertimu. Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu. Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu. Sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintai mu.

Sungguh aku tak termampu. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari. 19042020 TRIBUN-VIDEOCOM - Chord Kunci Gitar Buih Jadi Permadani - ExistIntro Em Am B G-D Em Em-Fm-G-Am-D.

08062020 Intro Em Am B G D Em Em Fm G Am D B C D Em D C Em Verse Em Am B Dinginnya angin. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta. Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu.

28052017 Menentanglah aku ini Insan kekurangan Senangnya kau mainkan Siapalah aku ini Untuk memintal buih yang memutih Menjadi permadani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu Semua itu sungguh aku tak kan mampu Silap aku juga Karna jatuh cinta Insan seperti mu. Insan seperti mu seanggun bidadari. Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari Seharusnya aku cerminkan diriku Sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintaimu Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta.

Aku ini insan kekurangan Senangnya kau mainkan. Yang tertulis dalam novel cinta. Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit.

Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu. 05102019 Mentanglah aku ini Insan kekurangan Senangnya kau mainkan. Malam ini Em menyapa tubuhku D Em Am namun tidak dapat B.

18082016 Exists Buih Jadi Permadani Capo di fret 2 Intro Em Am B G-D Em Em-Fm-G-Am-D B C D Em D C Em Em Am B Dinginnya angin. Menjadi permaidani seperti mana. Seharusnya aku cerminkan diri.

Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari. Aku buka Em D C Em untuk mencintaimu Outro Em Am D G Em Em Am B Em. Seharusnya aku cerminkan diriku.

22012013 Aku ini insan kekurangan Senangnya kau mainkan Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta. Seharusnya aku Cerminkan diriku Sebelum tirai kamar Aku buka untuk mengintaimu.

19012021 Siapalah aku ini untuk. 18112020 Salah aku juga karna jatuh cinta C D Em insan sepertimu seanggun bidadari C D Em Am seharusnya aku cerminkan diriku Am Bm C B sebelum tirai hati. Juga mustahil bagi ku.

Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu. Siapalah aku ini Untuk memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta. Siapalah ku ini Untuk memintal buih yang memutih Menjadi permaidani sepertimana Yang tertulis dalam novel cinta.

10012012 Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari. 22072017 Hatiku yang kau hangatkan Terasa tercabarnya kelakianku ini Dengan sikapmu menentanglah Aku ini insan kekurangan Senangnya kau mainkan Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga. Artikel ini merupakan bagian dari Parapuan.

Karna jatuh cinta Insan seperti dirimu seanggun bidadari Seharusnya aku Cerminkan diriku Sebelum tirai hati Aku buka Untuk mencintaimu Oh mungkinkah diri. Silap aku juga kerna jatuh cinta. Seanggun bidadari Seharusnya aku.

Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari. Seharusnya aku cerminkan diriku. Sungguh aku tak termampu.

Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta. Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu. Aku juga Telah jatuh cinta Insan sepertimu Seindah pelangi Seharusnya aku cerminkan diriku Sebelum tirai kamar aku buka Untuk mengintaimu Siapalah aku.

Menggapai bintang di langit.

Siapa Aku Aku Adalah Perempuan Yang Selalu Menyebut Namamu Dalam Untaian Doa Yang Ku Panjatkan Siapa Aku Aku Adalah Perempuan Yang Sang Namamu Instagram Doa

Exist Buih Jadi Permadani Cover Silvia Nicky Youtube

Pin On Love In Islam

Ini Tentang Do Aku Pada Sang Maha Cinta Sampai Hari Ini Namamu Masih Menjadi Bagian Darinya Tak Bosan Bosan Aku Menyisipkan Namamu Disetia Namamu Doa Cinta

Puisiuntukibu Instagram Posts Photos And Videos Picuki Com

Exist Buih Jadi Permadani Full Lirik Cover By Rezza Regita Regitta Echa Youtube

Lirik Dan Chord Lagu Buih Jadi Permadani Dari Exist

Fir Art Official Buih Jadi Permaidani Exist Rama Ciuzz Facebook

Exists Mengintai Dari Tirai Kamar Lirik Youtube


LihatTutupKomentar