Silap Aku Juga Kerna Jatuh

27082020 Jatuh cinta ini menyakitkan jika cinta tak dipertemukan hanya datang kekecewaan mengapa cintaku hanya padamu seorang. Jan 7 2019 1015 PM.

Mengintai Dari Tirai Kamar Exists Lirik Youtube

Popular Posts silap aku juga kerna jatuh cinta insan sepertimu seanggun bidadariseharusnya aku mencerminkan diriku sebelum tirai kamar aku.

Silap aku juga kerna jatuh. Seharusnya aku cerminkan diriku sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintaimu. E Fm Bm E Juga mustahil bagi ku menggapai bintang di langit. Btw this superb evergreen song by Exists title Mengintai Dari Tirai Kamar.

Namun memang bukan untukku Engkau ditakdirkan dengan yang lain. Ingin aku berteriak Namun suara telah serak. Ikeep on repeating dis phrase yest nite.

Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi. Ingin rasanya aku menangis Namun air mata rasanya habis. F-G Am Silapaku juga Dm kerna jatuh cinta F G insan sepertimu Am seanggun bidadari F-G Am seharusnya aku.

Insan seperti mu seanggun bidadari. Jiwang pulak Speaker malam ini. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari.

A D Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu. Intro Fm Bm C Fm - E E - Fm Fm - G - A - Bm - E - C - D - Bm Fm - E E - Fm Verse Bm C Fm E - Fm Dinginnya angin malam ini menyapa tubuhku Bm C Namun tidak dapat dinginkan hatiku Fm - E - D - Fm Yang kau hangatkan Bm C Fm E - Fm Terasa. Seharusnya aku cerminkan diri.

Ajang Fingerstyle TutorialTutorial Melodi St12 - Aku Terjatuh Lihat Juga Chord IntroCara bermain melodi dan cara mencari melodiCara menebak chord gitar. D E Fm Bm Seharusnya aku cerminkan diriku. D E Fm Bm Silap aku juga kerna jatuh cinta.

16112011 selagi terdaya akan kugenggam. This post has been edited by fazlythewarrior. Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari Seharusnya aku cerminkan diriku Sebelum tirai kamar aku Buka.

Dm C G. -Bm E F-E tak termampu. Mentanglah aku ini Insan kekurangan Senangnya kau mainkan.

Bt i sang it. 31102020 Silapaku juga Dm kerna jatuh cinta F G insan sepertimu Am seindah pelangi F G Am seharusnya aku. Sebelum tirai kamar aku buka.

Insan sepertimu segagah arjuna. Dat song is fer guy to gerl. Menunggu bulan berganti hari.

Exists Dari Tirai Kamar Chord. Silap aku juga kerna jatuh cinta. Sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintai mu.

Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu. 20122015 silap aku juga kerna jatuh cinta insan sepertimu. Silap aku kerna jatuh cinta.

Bm D C D-C Semua itu sungguh aku tak termampu. Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari Seharusnya aku cerminkan diri Ku sebelum tirai kamar aku Buka untuk mengintaimu. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana.

Silap aku juga kerna jatoh cinta. Siapalah ku ini Untuk memintal buih Yang memutih. 07012019 Silap aku juga kerna jatuh cinta insan sepertimu seanggun bidadari.

Seharusnya aku cerminkan diri. D E Fm Insan sepertimu seanggun bidadari. Em Am B7 Em-D D-Em Em-F-G-Am-D-B7-C-Am Em-D D-Em Am B7 Em D-Em Dinginnya angin malam ini menyapa tubuhku Am B7 Namun tidak dapat dinginkan hatiku Em-D-C-Em Yang kau hangatkan Am B7 Em D-Em Terasa tercabarnya kelakian ku ini dengan sikap mu Am B7 Mentanglah aku ini insan kekurangan Em-D-Em-D Em Senangnya kau mainkan Am D Siapalah aku.

Create and get 5 IQ. 17012020 Hatiku yang kau hangatkan Terasa tercabarnya kelakianku ini Dengan sikapmu menentanglah Aku ini insan kekurangan Senangnya kau mainkan Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga. BG Bm D C Fm-E-D-Fm Sebelum tirai kamar aku.

Namun permata tiada ganti. There is no strumming pattern for this song yet. 03112014 -G-Am Dm juga mustahil bagiku G-GB menggapai bintang dilangit C menjadikan hantarab F-Em syarat untuk milikimu Dm F semua itusungguh aku.

Enjoy the videos and music you love upload original content and share it all with friends family and the world on YouTube. Menjadi permadani Seperti mana yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran Syarat untuk milikimu Semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga Kerna jatuh cinta Insan seperti mu seanggun bidadari Seharusnya aku. Dia insan biasa punya hati.

Insan sepertimu seanggun bidadari seharusnya aku cerminkn diriku sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintaimu i didnt noe y. Seharusnya aku cerminkan diriku. Kuketuk pinta hatimu Dengan kebaikan dan doa suci.

Bm Dm F sebelum tirai hati E Am aku bukauntuk mencintaimu Music.

Ezad Lazim Silap Aku Juga Kerna Jatuh Cinta Insan

Exists Mengintai Dari Tirai Kamar Youtube

Facebook

Lagu Legend Best Song Silap Aku Kings Thunderfx G4mer

Exists Mengintai Dari Tirai Kamar Lirik Youtube

Mengintai Dari Tirai Kamar Paroles Exist Greatsong

Pin Di Memori

Lyrics To The Song Mengintai Dari Tirai Kamar Ezad

Mengintai Dari Tirai Kamar Exists Lirik Youtube


LihatTutupKomentar