Jika Salah Silap Puncanya Aku

Aug 6 2019 - This Pin was discovered by NurulWawa Roslan. Terdengar berlagu keliru pungguk atau hantu.

Zizan Razak Feat Ismail Izzani Berserah Lirik Youtube

Am Dm E Am jika salah silap puncanya aku Am Dm E Am ku berserah.

Jika salah silap puncanya aku. Jika salah silap puncanya aku Berserah kepada-Mu Tapi ni pilihanku. Hingga terbalik baju masih jumpa jalan buntu. Ismail Izzani Tuhan tolong ampunkan dosa-dosaku.

Zobacz słowa utworu Berserah wraz z teledyskiem i tłumaczeniem. Jika salah silap puncanya aku Ku berserah kepadaMu Tapi ni pilihanku. Tuhan tolong ampunkan dosa-dosaku Ku berserah kepadamu Jika salah silap puncanya aku Berserah kepada-Mu Tapi ni pilihanku.

Discover and save your own Pins on Pinterest. Hiiikali ini aku terinspirasi dari Melisaa Projectjangan lupa dukung aku dengan cara Like comment Share and subscribe jugaa yaa. Satu kali salah Dua kali salah Tiga kali sampai berapa kali boleh salah Lumrah manusiawi bila lebih dua kali Takkan kita diberi peluang lagi.

Atau mungkin aku yang masih lagi ragu-ragu. Hanya ingin menyerahkan kepada San. More than 100000 song lyrics collection.

Jika Salah Silap Puncanya Aku Berserah Kepada-mu Tapi Ni Pilihanku. Intro Am G F E Verse 1 Am Maafkan aku jika aku bersalah G ku hanya ikut hati yang berkata benar F gerakkan emosi buat ku tercabar Em ku tahu ku susah ku mohon kau sabar Bridge Am kadang tak selesa harus ku melempar G kadang yang ku tak mahu harus ku duga F tapi sampai bila tapi sampai bila Em harus ku begini selalu dipersalah Chorus Am Bm sampai bila aku. Ismail Izzani have been translated into 1 languages.

11062019 The Lyrics for Berserah by Zizan Razak feat. Satu kali salah Dua kali salah Tiga kali sampai berapa kali boleh salah Lumrah manusiawi bila lebih dua kali Takkan kita diberi peluang lagi. Satu kali salah dua kali salah Tiga kali sampai berapa kali boleh salah Lumrah manusiawi bila lebih dua kali Takkan kita diberi peluang lagi Ku berserah Bukan cuba tegakkan benang yang basah Yang kulakukan ini salah tetap salah Tapi ini saja jalan walau jatuh hukum.

Makin Hari Makin Aku Dapat Lihatkan Dejavu Indah Yang Dirasa Berbeza Tak Macam Dilagu. 15102020 Betulkan kalau ada yg silap. Tuhan tolong ampunkan dosa-dosaku Ku berserah kepadamu Jika salah silap puncanya aku.

Ismail Izzani - Berserah - tekst piosenki tłumaczenie piosenki i teledysk. Am Dm E Am Tuhan tolong ampunkan dosa-dosaku Am Dm E Am ku berserah. Ku berserah Bukan cuba tegakkan benang yang basah Yang ku lakukan ini salah tetap salah Tapi ini saja jalan walau jatuh hukum Jumpa.

Tapi jadi tiga kali mana lagi mahu lari. 20052010 Bukan jalan ku tanpa arah dan tujuan Bukan mauku yang tidak ingin kepastian. Tiada Benci Yang Kekal Tiada Kasih Yang Kekal Penghujung Tak Sempurna Bila Cinta Sukar Tekal Dibolak-balik Pasti Dimainkan Emosi Diorak-arik Dalih Menghalal Yang Tidak Boleh.

Ustaz Muhammad Haslam - Jika Duit Jadi Puncanya Aku Halalkan. Sesamar malam nampak kelibat balik bamboo. 30042019 Jika salah silap puncanya aku.

Ku berserah kepada-mu Tapi ni pilihanku Sesamar malam nampak kelibat balik bamboo Terdengar berlagu keliru pungguk atau hantu Atau mungkin aku yang masih lagi. Nih aslinya jangan l. December 24 2020.

Jika salah silap puncanya aku Berserah kepada-Mu Tapi ni pilihanku Satu kali salah Dua kali salah Tiga kali sampai berapa kali boleh salah Lumrah manusiawi bila lebih dua kali Takkan kita diberi peluang lagi Ku berserah Bukan cuba tegakkan benang yang basah Yang ku lakukan ini salah tetap salah Tapi ini saja jalan walau jatuh hukum Jumpa lagi. Jika salah silap puncanya aku Berserah kepada-Mu. Ku berserah kepada Mu.

Jika salah silap puncanya aku Berserah kepada-Mu Tapi ni pilihanku Satu kali salah Dua kali salah Tiga kali sampai berapa kali boleh salah Lumrah manusiawi bila lebih dua kali Takkan kita diberi peluang lagi Ku berserah Bukan cuba tegakkan benang yang basah Yang ku lakukan ini salah tetap salah Tapi ini saja jalan walau jatuh hukum Jumpa lagi. Am tapi ni pilihanku Am Dm satu kali salah dua kali salah E Am tiga kali sampai berapa kali boleh salah Am Dm lumrah manusiawi bila lebih dua kali E Am takkan kita diberi peluang lagi ku. Biar aku berserah kalau neraca ku diangkat.

Jika salah silap puncanya aku. Klik link di bawah untuk jadi salah seorang dari Sahabat Al-Kahfi. Satu dua kali salah ada peluang lagi.

Tapi ini pilihanku. Al-Kahfi Production posted a video to playlist Ringkasan Ceramah.

Koleksi Lagu Lagu Melayu July 2019

Ismail Izzani Feat Zizan Razak Berserah Lirik Youtube

Zizan Razak Ismail Izzani Berserah Lyrics Genius Lyrics

Lirik Lagu Zizan Razak Ismail Izzani Berserah Rafzantomomi

Zizan Razak Feat Ismail Izzani Berserah Official Lyric Video Youtube

Zizan Razak Ismail Izzani Berserah

Berserah Zizan Razak Ismail Izzani Shazam

Berserah Zizan Razak Ismail Izzani Shazam

Berserah Lyrics And Music By Ismail Izzani Ft Zizan Razak Arranged By Cikguloy


LihatTutupKomentar