Silap Aku Juga Kerna Jatuh Cinta Insan Sepertimu

Juga mustahil bagi ku menggapai bintang di langit A D Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu Bm D C D-C Semua itu sungguh aku tak termampu chorus. 07012019 Silap aku juga kerna jatuh cinta insan sepertimu seanggun bidadari.

Ini Tentang Do Aku Pada Sang Maha Cinta Sampai Hari Ini Namamu Masih Menjadi Bagian Darinya Tak Bosan Bosan Aku Menyisipkan Namamu Disetia Namamu Doa Cinta

Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta.

Silap aku juga kerna jatuh cinta insan sepertimu. Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit. Sungguh aku tak termampu. 17012020 Hatiku yang kau hangatkan Terasa tercabarnya kelakianku ini Dengan sikapmu menentanglah Aku ini insan kekurangan Senangnya kau mainkan Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga.

31102020 dalam novel cinta. Sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintai mu. Aku harus melupakanmu wahai cintaku.

Jan 7 2019 1015 PM. Mentanglah aku ini Insan kekurangan Senangnya kau mainkan. Silap aku juga kerna jatuh cinta.

This post has been edited by fazlythewarrior. Aku takut aku tidak mampu membahagiakan dirimu. Silap aku juga kerna jatuh cinta insan sepertimu.

-G-Am Dm juga mustahil bagiku G-GB menggapai bintang dilangit C menjadikan hantarab F-Em syarat untuk milikimu Dm F semua itusungguh aku. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari. Silap aku juga kerna jatuh cinta insan sepertimu seanggun bidadari.

Naik kerja laa adoiyaiiiilemput bgn pagi tdseminggu bercuti nie agak syok gaksemalam g bercuti kat apartment EXORA kat p. Menjadi permadani Seperti mana yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran Syarat untuk milikimu Semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga Kerna jatuh cinta Insan seperti mu seanggun bidadari Seharusnya aku. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta.

Aku ini insan kekurangan Senangnya kau mainkan. Seharusnya aku cerminkan diriku sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintaimu. 17708 views added to favorites 294 times.

Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu. Silap aku juga Kerna jatuh cinta Insan sepertimu. Seharusnya aku cerminkan diriku.

Seharusnya aku cerminkan diri. Last edit on Feb 13 2014. -Bm E F-E tak termampu.

Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari Seharusnya aku cerminkan diri Ku sebelum tirai kamar aku Buka untuk mengintaimu. 29102016 Intro Fm Bm C Fm-E E-Fm Fm-G-A-Bm-E-C-D-Bm Fm-E E-Fm Verse Bm C Fm E-Fm Dinginnya angin malam ini menyapa tubuhku Bm C Namun tidak dapat dinginkan hatiku Fm-E-D-Fm Yang kau hangatkan Bm C Fm E-Fm Terasa tercabarnya kelakian ku ini dengan sikap mu Bm C Mentanglah aku ini insan kekurangan Fm-E-Fm-E Fm. Aku bukanlah bidadari yang dihantar untukmu.

F G Am Silapaku juga Dm kerna jatuh cinta F G insan sepertimu. Siapalah ku ini Untuk memintal buih Yang memutih. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta.

D E Fm Bm Silap aku juga kerna jatuh cinta D E Fm Insan sepertimu seanggun bidadari D E Fm Bm. F-G Am Silapaku juga Dm kerna jatuh cinta F G insan sepertimu Am seanggun bidadari F-G Am seharusnya aku. D E Fm Bm Silap aku juga kerna jatuh cinta D E Fm Insan sepertimu seanggun bidadari D E Fm Bm.

Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu. Seharusnya aku cerminkan diriku sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintaimu. Izinkan aku mengundur diri supaya aku bisa melihat kau bahagia bersama insan yang.

Em Am B7 Em-D D-Em Em-F-G-Am-D-B7-C-Am Em-D D-Em Am B7 Em D-Em Dinginnya angin malam ini menyapa tubuhku Am B7 Namun tidak dapat dinginkan hatiku Em-D-C-Em Yang kau hangatkan Am B7 Em D-Em Terasa tercabarnya kelakian ku ini dengan sikap mu Am B7 Mentanglah aku ini insan kekurangan Em-D-Em-D Em Senangnya kau mainkan Am D Siapalah aku. 13022014 Mengintai Dari Tirai Kamar tab. Jiwang pulak Speaker malam ini.

Aku ini insan kekurangan Senangnya kau mainkan. Seharusnya aku cerminkan diriku sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintaimu silap aku juga kerna jatuh cinta insan sepertimu seanggun bidadari. Insan seperti mu seanggun bidadari.

Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu. Exists Dari Tirai Kamar Chord. 20122015 silap aku juga kerna jatuh cinta insan sepertimu seanggun bidadariseharusnya aku mencerminkan diriku sebelum tirai kamar aku.

Seharusnya aku cerminkan diri ku sebelum tirai kamar aku buka untuk menyintai mu. Bm E F E tak termampu. Juga mustahil bagi ku menggapai bintang di langit A D Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu Bm D C D-C Semua itu sungguh aku tak termampu chorus.

G Am Dm juga mustahil bagiku G GB meraih bintang dilangit C menjadikan hantaran F Em syarat untuk milikimu Dm F semua itusungguh aku. Btw this superb evergreen song by Exists title Mengintai Dari Tirai Kamar. Author manda8888 a 103.

Siapa Aku Aku Adalah Perempuan Yang Selalu Menyebut Namamu Dalam Untaian Doa Yang Ku Panjatkan Siapa Aku Aku Adalah Perempuan Yang Sang Namamu Instagram Doa

Pin On Love In Islam

Fir Art Official Buih Jadi Permaidani Exist Rama Ciuzz Facebook

Puisiuntukibu Instagram Posts Photos And Videos Picuki Com

Petikan Gitar Senja Song Exist

Exists Mengintai Dari Tirai Kamar Lirik Youtube

Exist Buih Jadi Permadani Full Lirik Cover By Rezza Regita Regitta Echa Youtube

Lirik Dan Chord Lagu Buih Jadi Permadani Dari Exist

Exist Buih Jadi Permadani Cover Silvia Nicky Youtube


LihatTutupKomentar