Silap Aku Juga Kerna Jatuh Cinta

Create and get 5 IQ. Jiwang pulak Speaker malam ini.

Mengintai Dari Tirai Kamar Exists Lirik Youtube

Jan 7 2019 1015 PM.

Silap aku juga kerna jatuh cinta. Sungguh aku tak termampu. Mungkin sudah berkali aku merasakannya sehingga sepertinya paham betul saat hal itu datang. Insan sepertimu segagah arjuna.

Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari. Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit. Sebelum tirai kamar aku buka.

Menunggu bulan berganti hari. 27082020 Jatuh cinta diam-diam itu biasanya dirasakan oleh seseorang yang sedang mencintai seseorang dengan tidak adanya kesegeraan untuk mengungkapkannya. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana.

Sungguh aku tak termampu. 07012019 Silap aku juga kerna jatuh cinta insan sepertimu seanggun bidadari. Judika Cinta Karena Cinta.

Btw this superb evergreen song by Exists title Mengintai Dari Tirai Kamar. Dia insan biasa punya hati. Seharusnya aku cerminkan diriku.

Siapalah ku ini Untuk memintal buih Yang memutih. Silap aku kerna jatuh cinta. 03112014 -G-Am Dm juga mustahil bagiku G-GB menggapai bintang dilangit C menjadikan hantarab F-Em syarat untuk milikimu Dm F semua itusungguh aku.

D E Fm Bm. BG Bm D C Fm-E-D-Fm. 16112011 selagi terdaya akan kugenggam.

F-G Am Silapaku juga Dm kerna jatuh cinta F G insan sepertimu Am seanggun bidadari F-G Am seharusnya aku. Sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintai mu. Seharusnya aku cerminkan diriku.

31102020 Silapaku juga Dm kerna jatuh cinta F G insan sepertimu Am seindah pelangi F G Am seharusnya aku. There is no strumming pattern for this song yet. Insan sepertimu seanggun bidadari.

D E Fm Bm. Intro Fm Bm C Fm - E E - Fm Fm - G - A - Bm - E - C - D - Bm Fm - E E - Fm Verse Bm C Fm E - Fm Dinginnya angin malam ini menyapa tubuhku Bm C Namun tidak dapat dinginkan hatiku Fm - E - D - Fm Yang kau hangatkan Bm C Fm E - Fm Terasa. This post has been edited by fazlythewarrior.

Silap aku juga kerna jatuh cinta. 17012020 Hatiku yang kau hangatkan Terasa tercabarnya kelakianku ini Dengan sikapmu menentanglah Aku ini insan kekurangan Senangnya kau mainkan Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih.

Tidak segera mengungkapkan perasaannya bisa disebabkan karena beberapa hal misalnya menunggu waktu yang tepat tidak berani mengungkapkan atau bisa juga orang yang dicintai diam- diam sudah. Silap aku juga Kerna jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari Seharusnya aku cerminkan diri Ku sebelum tirai kamar aku Buka untuk mengintaimu. Seharusnya aku cerminkan diriku sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintaimu.

Aku jatuh cinta kepada dirinya Sungguh-sungguh cinta Oh apa adanya Tak pernah kuragu Namun tetap selalu menunggu Sungguh aku Jatuh cinta kepadanya Coba-coba dengarkan apa yang ingin aku katakan Yang selama ini sungguh telah lama terpendam Aku tak percaya membuatku tak berdaya Tuk ungkapkan apa yang kurasa Back to Reff. Sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintai mu. Namun permata tiada ganti.

Insan seperti mu seanggun bidadari. Seharusnya aku cerminkan diri. -Bm E F-E tak termampu.

Mentanglah aku ini Insan kekurangan Senangnya kau mainkan. Karena seringkali dia datang begitu saja Ya jatuh cinta mungkin sering aku rasakan dulu saat saat baru menginjak remaja. Menjadi permadani Seperti mana yang tertulis dalam novel cinta Juga mustahil bagiku Menggapai bintang di langit Menjadikan hantaran Syarat untuk milikimu Semua itu Sungguh aku tak termampu Silap aku juga Kerna jatuh cinta Insan seperti mu seanggun bidadari Seharusnya aku.

Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari Seharusnya aku cerminkan diriku Sebelum tirai kamar aku Buka. Aku hanyalah manusia biasa Bisa merasakan sakit dan bahagia Izinkan ku bicara Agar kau juga dapat me. Siapalah aku ini untuk Memintal buih yang memutih Menjadi permaidani seperti mana Yang tertulis dalam novel cinta.

Aku ini insan kekurangan Senangnya kau mainkan. Silap aku juga Kerana jatuh cinta Insan sepertimu Seanggun bidadari Seharusnya aku cerminkan diri Ku sebelum tirai kamar aku Buka untuk mengintaimu. Bm Dm F sebelum tirai hati E Am aku bukauntuk mencintaimu Music.

Walaupun kadang juga sering mempertanyakannya apa betul aku sedang jatuh cinta. Dm C G. Silap aku juga kerna jatuh cinta.

Seharusnya aku cerminkan diri.

Albinadak Selamat Mencari Cinta

Exists Mengintai Dari Tirai Kamar Youtube

Silap Aku Juga Kerana Jatuh Kau Bahgia Ku Bahgia Facebook

Betul Tu Tapi Maruah Suami Juga Cinta Suami Isteri Facebook

Video Terima Kasih Besarkan Jebat Jayden Ucapan Shaarnaz Buat Ramai Sebak Video

Ezad Lazim Silap Aku Juga Kerna Jatuh Cinta Insan

Exists Mengintai Dari Tirai Kamar Lirik Youtube

Lagu Legend Best Song Silap Aku Kings Thunderfx G4mer

Mengintai Dari Tirai Kamar Exists Lirik Youtube


LihatTutupKomentar