Maaf Salah Silap

07082019 Amira menerusi entri tersebut mengambil kesempatan memohon maaf kepada semua yang mengenali dirinya. 05022019 Menerusi entri di Instagram IG Nabila mengambil kesempatan meminta peminatnya supaya mendoakan ibadahnya dan keluarga di tanah suci dipermudahkan serta memohon maaf atas segala khilafnya.

Luah Maaf Natural Landmarks Landmarks Outdoor

Foto - humas pinang.

Maaf salah silap. Menerusi laporan daripada Malaysia Gazette Illi yang berasal dari Johor Bahru itu memohon maaf dan akui kejahilannya serta suami dalam hal tersebut. Sementara Hanis pula turut berdoa agar hubungan perkahwinan mereka terus berada dalam lindunganNya. Sy budak baru belajar.

If there white isnt there sorry if something. Illi tahu segala silap dan salah yang sudah berlaku atas kejahilan Illi dan Manpreet Katanya dalam satu kenyataan yang tular di laman sosial sejak semalam. Walaupun kita sambut secara bersederhana makan tetap repeat.

Sama sama kita usaha dan lakukan yang terbaik. Harap kalian faham terima kasih maaf salah silap. Saya dan wanyhasrita Insya-Allah akan berangkat menunaikan fardhu haji sekejap sahaja lagi.

08062020 Maaf kalau ada salah silap i i tak sempurna tetapi i sentiasa cuba buat yang terbaik utk menjaga keluarga kita I Love you so much haniszalikha 5 6 2015 insyaAllahThankYou tulisnya penuh makna. Sempena menyambut kedatangan bulan Ramadan saya Nonny Nadirah ingin memohon maaf di atas segala salah dan silap saya yang terang mahupun yang tersembunyi. Tq sapport viewer2 mha tadi.

Harap tiada sebarang dendam. 10 April 2021 10 April 2021 Redaksi doa bersama doa sambut ramadan hj rahma sip. Selamat Hari Raya AidilfitriMaaf Segala salah silap tutur kata serta perbuatan.

Selamat Hari Raya Maaf. Doa Bersama Sambut Ramadan Rahma Mohon Maaf Atas Salah dan Silap. Pada masa sama Ezra ketika dihubungi memaklumkan dia baru sahaja membuka akaun Twitter pada Anugerah Juara Lagu ke-35 AJL35 hanya kerana mahu melihat.

Saya dengan berbesar hati ingin meminta maaf kepads anda semua jika ada salah dan silap terutamanya jika ada tersakiti hati anda jadi tolong maafkan saya. Human translations with examples. Komposer dan penulis lirik popular Ezra Kong 33 melahirkan rasa terima kasih kepada orang ramai atas sokongan yang diberikan dan turut memohon maaf andai dirinya ada salah dan silap.

Keluarga sahabat peminat maaf dan terima kasih untuk segalanya. Sebentar lagi saya dan keluarga akan berangkat mengerjakan ibadah umrah dan saya mohon doa anda semua supaya dipermudahkan umrah saya kali ini. Rayakan sebulan Maaf salah silap.

14052021 Tangan dihulur maaf dipohon Tanda ikhlas mensucikan diri Salah dan silap harap diampun Semoga berbahagia di Aidilfitri. Then barula pahamohhhminta maafSo since then I understand how some people minta maaf during hari rayaHmmmmaybe its funny to some people or maybe minta maaf is not something that they take it seriouslyI on the other hand is very careful on how i minta maaf during hari raya or hari2 lainbukan nak kata I baikbut I takut kalau ada orang yg tersakit hati or berasa hati. Baik kenapa saya nak berhenti main tiktok dan adakah saya akan tutup akaun tiktok ni.

Cadangan asal video ni sebenarnya saya nak jawab persoalan berkaitan dengan diri saya tapi ia jadi terlalu panjang 10 minit maka saya. 25102020 Thankyou Allah Thankyou Bunda Thankyou to all my supporter And also Thanks to The Best Teacher Ever cikgudelly alfabooty Maaf andai ada salah silap Maaf andai ada kurang garam kurang gula xckup rasa dalam nyanyian. Dalam gamba berminat roger dthm hmpk fm line avatar.

Dikesempatan ini saya Nur Nabila Binti Mohd Razali ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap saya sepanjang perkenalan kita. Lillahi Taala saya sayang semua kerana Allah. Akui silap dan salah.

Tetapi sama sama kita berdoa dan berbangga untuk peperiksaan percubaan. Wan shaker wanshaker00 telah mencipta video pendek di TikTok dengan muzik original sound - wan shaker. 10042021 Usai berdoa bersama Rahma meminta maaf dan mengucapkan selamat menyambut Ramadan 1442 Hijriyah.

Contextual translation of maaf kalau ada salah silap. Doakan yang terbaik buat saya. 05022019 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Dikesempatan ini saya Nur Nabila Binti Mohd Razali ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dah silap saya sepanjang perkenalan kita.

Mha minta maaf kalau ada salah dan silap dari segi kata dan kekurangan Live Mha tadi dan juga masa akan datang nanti. Mohon doakan kami juga saya memohon maaf jika punya salah dan silap.

Pin On Kami Sekeluarga

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin 1441h 2020 Ketika Tangan Tak Mampu Menjabat Kaki Tak Dapat Melangkah Hanya Hati Latar Belakang Seni Islamis Kertas Dinding

Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri Dari Kami Fame Cosmetics Hq Maafkan Segala Salah Dan Silap Serta Segala Kekurangan Selama Berur Guru Make Up Persaudaraan

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Selamat Hari Raya Wishes Selamat Hari Raya Hari Raya Wishes

Salam Aidilfitri From Blooming Com My Holiday Wishes Wish Movie Posters

Pin On Celebration

Goodnight Kesayangan I Semua Sorry Lama Tak Post Gambar Lama Sangat Ambik Mood Nak Puasa Kan Haha Pape Pun Maaf Salah Silap Terkasar A Landmarks Travel Louvre

Pin On Quote

Yosh Selamat Hari Raya Aidilfitri Korang Maaf Atas Salah Dan Silap Kepada Saya Untuk Anda Semua I Hope You Guys Doi Gambar Karakter Animasi Gambar Galaksi


LihatTutupKomentar