Maafkan Segala Salah Dan Silap

I will always love Him. 30072020 Selamat hari raya aidiladha.

Pin Di Ujabhijrah

Sampai malam pun masih lagi ada yang datang.

Maafkan segala salah dan silap. Segala yang aku lakukan bukan secara sengaja. Ingat orang yang tersayang. Dah nak akhir2 ni kenalah lebih sketsebab tahun depan tak tahu la kita dapat bertemu Ramadhan lagi atau tak.

05092011 Maafkan segala salah dan silap sepanjang perkenalan kita terkasar bahasa dan apa jua yang menyinggung perasaan anda semua. Alhamdulillah its has been a mixed life for me. Happy sesangat laa.

Blablabladan yang sewaktu dengannye when you wish them selamat hari rayamaaf zahir dan batinEvery yearalhamdulillahwhen we get to celebrate Hari RayaI notice most people will just extend their handssengeh2 and saykosong2I first heard that term 7 years agobeing sometimes lurus. Sekali lagi saya ambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam. Scroll down a bit to start reading or a bit more to read more about me.

Hari raya kedua baru OPENHOUSE. Sekarang benda tu semua aku dah tak dapat nak tengok. Kita dah tak berjumpa.

Bahagia lah kau walau bukan dengan aku. Contextual translation of jia ada salah dan silap harap di maafkan. Halalkan segala makan dan minum aku.

Doakan kesejahteraan dan ketenangan hidup saya dan juga perjalanan hidup saya. Submit Review Ask Question On Map Explore at Instagram. Kita tak sentiasa betul dan kita.

Maafkan Segala Silap Dan Salah. 05022019 Menerusi entri di Instagram IG Nabila mengambil kesempatan meminta peminatnya supaya mendoakan ibadahnya dan keluarga di tanah suci dipermudahkan serta memohon maaf atas segala khilafnya. MyMemory Worlds Largest Translation Memory.

Human translations with examples. Whats near Maafkan Segala Silap Dan Salah. Mohon maaf andai ada kata-kata tulisan saya yang menyinggung perasaan kalian.

Its my birthday of 2010. Dear friends aku tak berniat nak jadi selfish. Tetapi sama sama kita berdoa dan berbangga untuk peperiksaan percubaan.

Maafkan segala salah silap dan kekhilafan saya. Maafkan aku sekiranya aku ada terkasar bahasa. We have been tested but yet were still here surviving.

19022020 Mohon Fendy agar dim4afkan segala kesiIapannya dan dipermudahkan urusannya mengerj4kan ibadah itu. Maafkan aku bila aku tak sempurna bila aku melayan kau. Katanya menerusi sepotong video di Instagram pada Rabu.

Dan saya maafkan utk segala fitnah dan umpatan yg diperkatakan selama ini. Dikesempatan ini saya Nur Nabila Binti Mohd Razali ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap saya sepanjang perkenalan kita. Muslimin muslimat saya mohon kemaafan atas segala salah silap saya dari yg kenal mahu pun yg tak suka saya.

19022020 Mohon Fendy agar dimaafkan segala kesilapannya dan dipermudahkan urusannya mengerjakan ibadah itu. Sememangnya kita manusia tak pernah terlepas dari membuat kesilapan. Kepada yang pulang kekampung halaman dan yang sudah kembali bekerja memandu lah dengan berhati-hati.

Ramai sangat orang datang rumah. Maafkan segala salah silap saya untuk 16 tahun Salam my dear friends. Saya dengan berbesar hati ingin meminta maaf kepads anda semua jika ada salah dan silap terutamanya jika ada tersakiti hati anda jadi tolong maafkan saya.

This is a tumblelog kinda like a blog but with short-form mixed-media posts with stuff I like. Moga haIalkan segalanya katanya menerusi sep0tong vide0 di lnstagram pada Rabu. Hari hari buat dosa semoga kita kekal berusaha utk jadi yg terbaik di mata Allah SWT.

Insya Allah satu hari nanti saya akan buat anda semua bangga. Ini kali petama saya mengerjakan umrah sekiranya ada salah silap mohon ampunkan. Ramai family jiran kawan dan lain-lain datang rumah.

21102010 Dear brothers n sister halalkan segala makan dan minum. Kalau ada terkasar bahasa atau perbuatan yang menyinggung perasaan ampunkan saya yer. 17102006 Maafkan segala salah dan silap.

Maafkan segala salah dan silap yang telah saya lakukan sepanjang pengenalan kita. Ini kali petama saya mengerjakan umrah sekiranya ada salah silap mohon ampunkan. 11m Tabung Haji Gua Musang 16m Aik Cheong Nationwide Express Agent 16m.

Halalkan ilmu yang korang bagi. Semoga kita semua akan lebih khusyuk dan tawaduk dlm menjalani ibadah puasa. Sama sama kita usaha dan lakukan yang terbaik.

MAAFKAN SALAH DAN SILAP SEPANJANG KITA HIDUP BERSAMA. Maafkan segala salah silapkosong2 okay. Harap tiada sebarang dendam.

D hari raya pertama Lynnda buat CLOSEHOUSE. Cuma tolong ingat ni. SELAMAT HARI RAYA Begitulah drama sesi bermaafan di hari raya.

Maafkan segala salah dan silap halalkan makan dan minum. Maafkan aku kalau ada buat kau terasa hati. Kamu juga seperti saya kita manusia.

Sanak-saudara kalau ada salah dan silap. Berusaha yang terbaik untuk jaga diri dan keluarga ya. - maafkan segala salah dan silap yang tlah mengundang khilaf dalam perlakuan aku.

Assalamualaikum Jaga Hati Kita Biar Ikhlas Sepenuhnya Niat Semata Mata Kerana Allah Quotes Islam Event

Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri Dari Kami Fame Cosmetics Hq Maafkan Segala Salah Dan Silap Serta Segala Kekurangan Selama Berur Guru Make Up Persaudaraan

Instagram Photo By Ujabhijrah Jul 7 2016 At 4 08pm Utc Quran Kata Kata Kekuatan Doa

Pin By Mohd Ubaidi Abdullah Zabir On Dunia Akhirat Allah Islam Gd Morning Playbill

Jangan Disebabkan Satu Kesalahan Yang Dia Buat Kepada Kau Terus Kau Lupakan Segala Kebaikan Yang Dia Pernah Buat Kepada Kau Dulu Kata Kata Kutipan Kristen Lucu

Pin Pa Ujabhijrah

Pin By Mortaza On Dunia Akhirat Fictional Characters Family Guy Character

Pin Oleh Kulsum Supita Di Gorori Kutipan Pelajaran Hidup Kata Kata Indah Gambar Lucu

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Selamat Hari Raya Wishes Selamat Hari Raya Hari Raya Wishes


LihatTutupKomentar