Aku Pernah Buat Silap

Tapi ape guna aku menyesal. Hari-hari kerja pasti bertambah dan tak akan sekalipun berkurang.

Pin By Mohd Riduan Hashim Awang On Kata Kata Hikmah Motivational Quotes Wallpaper Words Wallpaper Quotes

01072020 Aku tidak pernah lupa untuk memanjatkan doa kepada Illahi.

Aku pernah buat silap. Semua orang pernah buat silap dan memaafkan seseorang yang membuat salah akan rasa lebih tenang betul tak. Mana ada manusia yang kat muka bumi ni perfect perfect. Same goes with me.

07082019 Aku sebenarnya nak cakap tak semua apa yang kita rancang dulu atau sekarang kita akan capai atau dapat. Kerja tak akan habis sampai bila-bila. Aku pun lari dgn segala silap dan khilaf.

Angkat tangan sape yg pernah buat silap. Semua orang pernah buat silap kan. Kesan dia aku tersangatlah takut kalau buat salah.

08122010 Setelah bertahun2 aku bisnes tiba2 lingkup. Kadang ada yg mengaku yg diri tak penah silap walhal dia sebenarnye mmg silap. Tapi Sekali Kau Buat Silap Kau Habis.

Tapi Sekali Kau Buat Silap Kau Habis. Bila bercakap soal kerja memang tak akan pernah habis. Human translations with examples.

Contextual translation of aku pernah buat silap 2 kali. If aku terbuat salah aku terus rasa diri aku useless tak bagus. Cuba kau senaraikan apa b.

Walaupun adakala aku lalai dan tertidur waktu subuh aku cepat2 qada. Never let you down. Okay cerita pasal silapsilap terbesar yang aku pernah buat of course lah tipu mak ayah akubukan aku bangga dengan penipuan initapi just nak share as lesson lah to u all yang baca.

By nadiakemi charlie-kun with 4800 reads. Benda tu betol-betol menyeksakan. Benda tuh takkan boleh diulang lagi.

Kalau yang ada ciri ciri macam ni sini aku nak pesan sikit untuk diri aku jugak. Jadi baliklah on time. Yang mendajal bisnes aku tu.

15032008 Dan aku perlu terangkan kenapa aku mungkin silap sebab aku tak suka menyampaikan maklumat yang palsu. Kalau boleh pon aku tanak berulang dah. When I Was Your Man.

Yang membuatkan aku sedar aku dah buat silap besar ialah bila tengok mak aku tersenyum tapi tersenyum hambar. Meski pun jodoh kita tak panjang jangan anggap ini sebagai yang terakkhir untuk kita. 17062021 Aku buat silap sikit kena bantai guna hanger tali pinggang.

Our song on the radio but it dont sound the same. Kau Kerja Sampai Malam Pun Orang Tak Akan Hargai. Facebook पर Aku Akan Selalu Ada क और दख.

When our friends talk about you all it does is just tear me down. 27072020 Saya akui pernah buat silap di masa lalu. Tapi kau percaya pada aturan Allah yang tak pernah silap untuk kita semua.

Selalunya aku pasti tertidur di hadapan televisyen. From the story awkward. Even terjatuhkan pinggan atau tertumpahkan air dikira satu dosa besar.

Al-kisah dikala aku mengarang entry ni. Sudah menjadi kemestian pada diri untuk berdoa selepas solat. Keep on blame myself sampailah sekarang aku dah mid 20s aku masih rasa macamtu.

Allah atur jalan kau sebaiknya. Tapi pastinya ada silap aku. 26012020 Aku mohon ampunkan segala salah silap sepanjang beberapa tahun aku menjadi isteri halalkan segala makan minumku selama ini.

Jadi aku berusaha juga untuk online menggunakan dial-up 546Kbps lokasi terpencil sedikit rumah baru untuk post entri walaupun terpaksa bersusah payah. Aku pernah buat silap sebegini dulu. 02022014 Aku pun bukan tak pernah buat silap malah sampai sekarang pun aku sedang perbaikinyabila ada suara2 yang masih nak ungkit bagi aku biarkan mereka sehingga mereka puasaku doakan suatu hari nanti mereka juga akan sedar bukan mudah orang nak maafkan kita dengan seikhlas hati.

Selesai solat Maghrib aku menyambung aktivitiku untuk menonton televisyen. Read aku tak pernah buat. Same bed but it feels just a little bit bigger now.

Aku fikir ramai org lain tak solat pun blh idup senang. Eh tapi aku tak rasa nak cerita pasal parent akuAku nak cerita pasal silap aku pilih kawan. Bagiku waktu Isyak panjang yang aku boleh dirikan nanti.

Cause my heart breaks a little when I hear your name. Siapa yang tak pernah buat. Lingkup disebabkan oleh sifat tamak manusia lain yang menganiaya aku.

Aku tgh bersantai2 dalam kereta yg bole nak keluar dari parkingnya. 02062011 aku admit aku pernah buat silap besar dalam hidup. Kadang-kadang sehingga jam 200 pagi.

Aku punya perancangan dulu jauh dari apa yang berlaku sekarang. Even benda simple pun ada jugak orang buat silap.

Jangan Disebabkan Satu Kesalahan Yang Dia Buat Kepada Kau Terus Kau Lupakan Segala Kebaikan Yang Dia Pernah Buat Kepada Kau Dulu Kata Kata Kutipan Kristen Lucu

Pin On Nota Pendek Usahawan

Jangan Malu Untuk Membuat Silap Dahhabaqdah Tag Kawan Hangpa Reminder Quotes Lettering Quotes

Pin On Dunia Akhirat 4

Pin On Itinta

Sabarlah Agar Hatimu Tenang Istighfarlah Agar Kecewamu Hilang Berdoalah Agar Bahagiamu Segera Datang Tag Kawan Anda Supaya Dapat

Pin On Kata Kata Indah

Yang Terpendam Yang Personalized Items Person

Pin On Memuhasabah Diri


LihatTutupKomentar