Kalau Ada Salah Silap Minta Ampun

Okla masih tak terlambat untuk Pojie mengucapkan Selamat Hari Raya buat kalian semua. 18082012 Ampun dipinta dan jika ada terkasar bahasa terlajak kata terkhilaf perbuatan sama ada secara saya sedar ataupun tidak moga dimaafkan.

Pin On Cake

Minta maaf zahir batin kalau ada salah dan silap selama nih.

Kalau ada salah silap minta ampun. 05022019 Dikesempatan ini saya Nur Nabila Binti Mohd Razali ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap saya sepanjang perkenalan kita. Salah dan silap harap di ampun. 11 talking about this.

Apologize if there are any mistakes and mistakes. Semua orang buat salah silap jadi jangan malu segan silu untuk minta maaf yer _. Semua orang buat salah silap jadi jangan malu segan silu untuk minta maaf yer _.

9 μιλούν γι αυτή τη Σελίδα. Minta maaf minta ampun kalau saya ada buat salah. Doakan Mira selamat pergi dan selamat pulang ya tulisnya semalam.

Sebabnya sudah menjadi rutin biasa kami ulang-alik ke hospital untuk rawatan susulan dan tambah. Nak tengok pic raya Pojie pun tak banyak boleh jengah IG Pojiepooh kalau nak jengahlah. Ada hati berilah kesayangan Ada salah silap silalah maafkan.

Mintak maaf kalau ada salah dan silap. Menerusi gambar yang dikongsikan itu rata-rata peminat mendoakan Mira sentiasa diberikan kesihatan yang baik selain mendoakan agar.

Tetapi dia yang sudah lima kali berturut-turut memenangi anugerah menerusi AJL itu mengambil kritikan-kritikan tersebut sebagai pengajaran dan pengalaman. Im sorry for interrupting your break. Kalau tak puas hati gak pm teruih la.

Mira minta maaf pada semua kalau ada salah dan silap. 05122019 Fatimah 56 bagaimanapun tidak menyangka ia menjadi petanda arwah akan pergi buat selamanya pada pagi Khamis. KaLaU sAyA aDa BuAt SaLaH SaYa MiNtA mAaF.

Sebagaimana artis lain yang menerima kritikan Ezra juga tidak terlepas. Selamat menunaikan puasa ramadan yang akan menjelang tiba. Okla Pojie malaslah nak berkongsi pasal raya-raya nih boring.

Sebentar lagi saya dan keluarga akan berangkat mengerjakan ibadah umrah dan saya mohon doa anda semua supaya dipermudahkan umrah saya kali ini. 24072020 The next video is starting stop. KaLaU sAyA aDa BuAt SaLaH SaYa MiNtA mAaF.

Αρέσει σε 1384. 16032021 Kalau ada salah silap dan kelemahan saya minta maaf katanya kepada Utusan Malaysia. Malam Selasa dia ada cakap dengan saya minta maaf kalau ada buat salah apa-apa tapi masa itu kita pun tak sangka dia nak pergi.

B Cincin disarung hati berdebar Jarinan lembut wajah terhias Ramadan disambut penuh sabar. Minta maaf kalau ada terkasar bahasa menyinggung atau mengguris hati termkn terminum. Saya minta maaf jika saya ada buat salah kepada awak.

Mohon ampun dan maaf sekali lagi dari saya dan keluarga. Jadi populer di kalangan. Dengan syarat jangan mencarut masa pm tu.

16 11 2016. Awalnya kata-kata itu diucapkan oleh musisi Bebi Romeo saat menjadi juri salah satu acara pencarian bakat di salah satu stasiun televisi swasta. Inilah rencah dan resmi anak Adamyang tidak sunyi dari melakukan salah silap dan dosaJusteru dihari baik bulan yang mulia ini kita teguhkan silaturahim kunjung mengunjung bermaafan buang sifat.

Seiring berjalannya waktu ungkapan itu malah jadi ungkapan lucu-lucuan. 12092013 Ada mata pandanglah keindahan Ada mulut berbudilah pertuturan. Mintak maaf kalau ada salah dan silap.

23042020 Saya SURINA MOHD ZAIN ingin memohon maaf jika ada salah dan silap yang telah dilakukan sebelum ini. Terlebih bisa tutur bicara Disimpan jangan ampun dipinta Syawal dinanti kan kunjung tiba Ikhlas dari hamba yang cantik jelita.


LihatTutupKomentar