Selamat Hari Guru Maaf Jika Anak Saya Ada Buat Silap

31072020 Selamat hari raya aidiladha Muslimin muslimat. Selamat Hari Guru buat semua guru-guru di Malaysiajuga guru-guru di seluruh duniaMoga segala pelajaran dan tunjuk ajar yang diberikan oleh guru-guru semua bermanfaat pada setiap muridnyaHanya Allah yang dapat membalas setiap kesabaran dan ketabahan seorang guru dalam mendidik generasi akan datang menjadi manusia yang berguna pada bangsa dan juga agama.

Gambar Dp Bbm Kata Sindiran Ribet Kutipan Indonesia Good Night Quotes Kata Kata Indah

Sikap yang kurang berkenan dihati Atas segala khilaf.

Selamat hari guru maaf jika anak saya ada buat silap. Tetapi saya menyadari bahwa semua itu tidak akan mungkin jika tidak ada guru seperti Anda. Not logged in yet. Saya mohon kemaafan atas segala salah silap saya dari yg kenal mahu pun yg tak suka saya Dan saya maafkan utk segala fitnah dan umpatan yg diperkatakan selama ini Kamu juga seperti saya kita manusiaHari hari buat dosa semoga kita kekal berusaha utk jadi yg terbaik dimata Allah swt.

Halalkan yang terkurang terlebih jika sudi. Human translations with examples. Mari bersama bangun peradaban Islam nan mulia.

Saya memang jarang balik kampung sebab tiada duit. Biasalah tu macam macam pesen posing ada Reply Delete. Human translations with examples.

Selamat hari raya kami ucapankan. Saya selalu berpikir bahwa menjadi musisi aktor atau astronaut adalah hal yang paling keren untuk dilakukan. Semoga kita boleh berkongsi pengalaman masing-masing.

Posted by admin on June 5 2019 0 Comments. TERIMA KASIH CIKGU kami melahirkan anak bangsa yg berjaya dunia dan akhiratInsyaaallah-5 SEJATI 2020-ANONYMOUS MAY 16 2020 0705AM FARZANA YUSRI MAY 16 2020 0933AM Selamat Hari Guru tahun 2020 kpd semua cikgu smkdhmt SELAMAT HARI GURU. Contextual translation of saya mohon maaf jika saya ada silap saya fikir.

13052021 Selamat hari raya kak nur dan keluarga. Saya bersama isteri dan keluarga mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua katanya. 05062019 Mahathir mohon maaf jika PH ada buat silap.

Quotes yang satu ini mengandung pujian jika diberikan sebagai ungkapan selamat ultah untuk guru kesayangan. Kalau tak boleh je. Untuk raya kali ini Tahun 2021 kita masih Raya dalam PKP lagi korang.

24052020 Sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun ini Datuk Seri Mohd. 15052021 900pagi -. Pada masa sama penyanyi lagu Sakit itu turut memberi tahu bahawa dia kini ingin berehat seketika dan berjanji akan kembali aktif semula dalam masa terdekat.

04102020 Saya minta maaf pada semua adik pelajar universiti lain juga. Maafkan juga jika ada salah silap sepanjang tahun ini. 05062019 Saya tidak boleh bercakap panjang tetapi saya ingin ambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri.

Mohon MAAF jika ada kata2. Maaf jika ada salah dan silap. 10092020 Baba minta maaf Ali.

Anak anak ada perasaan dan selalunya perasaan itu diluahkan melalui perbuatan. Asal saya niat buat semua ini untuk pelajar berdasarkan keluhan saya tanggung dan dengari. Saja perkongsian untuk ibu bapa tentang Parenting.

Shafie Apdal mewakili Kerajaan Sabah memohon ampun dan maaf kepada seluruh rakyat Sabah sekiranya ada kelemahan pentadbiran terutama ketika menangani wabak Covid-19. Selamat hari raya Aidiladha pada seluruh umat islam di seluruh dunia. Saya terpaksa tangguhkan 20 bas.

Meriah raya dengan anak anak. Hari ni macam busy sikit jadi bila balik saya rasa penat masuk bilik rest lepas tu dodoikan Fateema untuk tidur. Mohon maaf jika ada silap dan salah.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Mohon maaf ada salah silap terkasar bahasa. Kita bersyukur kerana dapat hidup dalam keadaan aman damai serta senang lenang. 31072020 Maaf jika ada salah silap.

Minal aidzin wal faidzin. Kita hidup dalam kalangan pelbagai latar belakang kaum dan agama di negara ini. Entah ada ke tak pembaca lagi ni aduhaii.

Ya kali ini langsung tak dapat. 07122013 Masih ada asa untuk berkarya Mari bangun bersama peradaban islam nan gemilang. Selamat Hari Raya Maaf di pinta jika Ada salah Dan silap.

Saya tengok pelajar macam anak-anak saya sendiri. I apologize of crew. Batin kepada semua kawan-kawan yang mengenali diri ini tak lupa juga kawan blogger dan pembaca blog shida ini.

Tapi tetap beraya kan Tq support page saya. Semoga aidilfitri kita penuh keceriaan pssst. Kedai kami akan mula beroperasi sediakala pada.

Salam ramdhan kareem dan selamat menyambut aidil tri 1441. Untung dapat dari sana terus. 16052020 SELAMAT HARI GURU.

Mulai lagi di hari nan fitri diawali dengan maaf dan ikhlas. 29062020 Minta maaf semua saya janji saya takkan buat silap lagi yang sama lagi tulisnya tulisnya. Selamat menyambut hari raya Aidilfitri buat semua warga SemuhsinAndai ada salah dan silap harap diampuniSemoga di hari raya ini kita bersama-sama menyambut lebaran dengan gembira dan ceriasama ada di samping keluarga mahupun rakan-rakanDan semoga kita sentiasa mendapat keredaan Ilahi.

Sama ada di Indonesia atau di Malaysia kita serumpun. Sebab dulu saya berhari-hari lapar itu biasa. 20052019 Contextual translation of maaf kalau saya ada buat salah pada awak.

18052021 Okay dikesempatan ini shida nak Mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir.


LihatTutupKomentar