Nak Mintak Maaf Sepanjang Kerja Kalo Ada Buat Salah Silap

If i get hired. May 11 at 1002 PM.

Srikandi Minta Maaf Aje Lepas Tu Buat Lagi Jata Negara Ni Umpama Bendera Negara Lambang Negara Ini Kalau Dah Mempermainkan Lambang Negara Yang Mewakili Negara Kita Adakah Masih Ada Rasa Hormat

Apologize if there are any mistakes and.

Nak mintak maaf sepanjang kerja kalo ada buat salah silap. Ohya tak lupa jugak kalau u all ada salah silap. Mizi janji tak buat lagi 梁. Makayahmizi nak minta maaf kalu ada salah silap ada buat mak marah tak dengar cakap ayah.

Im sorry if I did something wrong to you. 05022019 Mohon Ampun Maaf Sekiranya Ada Salah. Owhtak ingat ade ke kawan yang susah mintak maaf.

Saya usahakan bas besar VVIP supaya ada ruang besar sikit ada. Human translations with examples. Mintak dihalalkan segala pemberian selama ni.

Moga baby dalam kandungan saya ni akan dilahirkan dalam keadaan sihat walafiat cukup sifat. Dyla- salam dyla selamat menyambut aidilfitri dyla minta maaf kalau ada salah silap aku sepanjang kita kenal ni ye dyla ko lah antara beberapa kawan2 sekolah yang masih lagi contanct ngan akuhehe insyaallah kalau berkesempatan aku datang raya umh ko nntihihi. Saya cuma siapkan macam bas awam.

Sekarang dah transfer tempat kerja so takde contact dah. Press alt to open this menu. 08062020 Maaf kalau ada salah silap i i tak sempurna tetapi i sentiasa cuba buat yang terbaik utk menjaga keluarga kita I Love you so much haniszalikha 5 6 2015 insyaAllahThankYou tulisnya penuh makna.

Mintak maaf kalau ada salah dan silap. Saya tidak boleh bercakap panjang tetapi saya ingin ambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri. Mai um 2202.

Tapi baru teringat ade sorang tu tiba2 dia cakap kasar dengan sayan layan saya tak macam selalu. Mintak maaf kalau ada salah dan silap. Syukur bas yang bergerak pun dah sampai selamat.

Pada kawan2 yang luar dari alam maya ni pun saya mintak maaf jugak maybe ada kata2 or perbuatan saya yang buat u all terasa. - Nabila Razali View this post on Instagram السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Dikesempatan ini saya Nur Nabila Binti Mohd Razali ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dah silap saya sepanjang. Kami BunanR Percomen mintak maaf klau ada salah silap dri kami 0-0 yaaaa.

Mintak maaf kalau ada salah dan silap. Hindari penggunaan tetapi maksud saya sebenarnya dalam kalimat permintaan maaf kamu. Contextual translation of saya nak minta maaf kalau ada buat salah.

Mintak maaf kalau ada salah dan silap. WOW Bisnes war live. Mintak maaf kalau ada salah dan silap.

Silap Saya Sepanjang Perkenalan Kita. 05062019 Suara beliau juga kedengaran tidak begitu sihat dan kepenatan itu bagaimanapun tidak melepaskan peluang untuk berinteraksi dengan pengunjung. Saya minta maaf kalau saya ada salah dengan awak.

Cara minta maaf pada rekan kerja yang paling tepat adalah dengan ketulusan. Saya buat salah ke. WOW Bisnes was live.

08062020 Maaf kalau ada salah silap i i tak sempurna tetapi i sentiasa cuba buat yang terbaik utk menjaga keluarga kita I Love you so much haniszalikha 5 6 2015 insyaAllahThankYou tulisnya penuh makna. 03052020 DENGAN rendah hati saya mewakili seluruh ahli keluarga dan rangkaian perniagaan Jakel memohon maaf kepada rakyat Malaysia khususnya orang Melayu yang tersinggung dengan kenyataan adik saya Muzaffar kata Pengarah Urusan Kumpulan Jakel Datuk Mohamed Faroz Mohamed Jakel. 04032019 Jika ada salah silap kami mohon maaf dan pada masa sama mesej yang disampaikan rakyat akan diperhalusi untuk tujuan penambahbaikan katanya ketika ditemui selepas Majlis Pengurniaan Kehormatan Kebesaran Kelantan sempena Ulang Tahun Keputeraan Sultan Kelantan Sultan Muhammad V di Kota Bharu hari ini.

Sepanjang kerja alhamdulillah ok. Permintaan maaf yang setengah-setengah atau terkesan formalitas saja tidak akan menyelesaikan permasalahan yang ada. 04102020 Saya minta maaf saya salah.

24072020 The next video is starting stop. Tapi saya buat baik je ngan dia macam biasa. Maafkan juga jika ada salah silap sepanjang tahun ini.

Bukan tu je mizi sayang. Ramai pelajar dah balik dan ada yang keluarga ambil. Sections of this page.

Sementara Hanis pula turut berdoa agar hubungan perkahwinan mereka terus berada dalam lindunganNya. 11082020 This video is unavailable. Minta maaf dari hati.

Doakan saya selamat melahirkan seorang lagi hamba allah di muka bumi ini.

Di Celah Celah Kehidupan Dcck Berhati Hati Pilih Suami Jika Silap Boleh Jadi Gila Dcck 16 April 2017 Berilah Peluang Kepada Saya Minggu Ini Untuk Beri Sedikit Nasihat Ataupun Peringatan

Memang Salah Saya Saya Minta Maaf Emma Maembong Mengaku Silap Gambar Buka Tudung Tersebar

Suami Peiuk Merayu Mohon Maaf Tp Saya Tetap Minta Diceraikan Taiak 3 Lagi Bagus

Memang Salah Saya Saya Minta Maaf Emma Maembong Mengaku Silap Gambar Buka Tudung Tersebar

Silap Aku Masa Mula Kahwin Aku Tak Pernah Mintak Nafkah Zahir Sebab Dia Tahu Gaji Aku Lagi Besar Dari Dia So Dia Fikir Tak Perlu Bagi Duit Belanja Dapur Pun Aku Tak

Mohon Ampun Maaf Sekiranya Ada Salah Silap Saya Sepanjang Perkenalan Kita Nabila Razali Gempak

Rajin2 Lah Bertanya Memujuk Mintak Cinta Suami Isteri Facebook

Memang Salah Saya Saya Minta Maaf Emma Maembong Mengaku Silap Gambar Buka Tudung Tersebar

Jangan Sampai Saya Buka Cerita Tak Cukup Kain Nak Tutup Muka Nanti Sheila Rusly Berang Nama Dikaitkan Dengan Janna Nick Baru Viral


LihatTutupKomentar