Aku Juga Manusia Bisa Buat Silap

Sebab tiada manusia yang sempurna. Sejak kecil aku suka tengok silap mata.

Pengingat Diri Sendiri Hanya Manusia Biasa Bukan Manusia Sempurna Kata Kata Mutiara Kata Kata Pengingat Diri

01042011 Aku juga pernah berbuat silap.

Aku juga manusia bisa buat silap. Persahabatan Mengeratkan Tali Silaturrahim Antara Kita. Pembayaran mudah pengiriman cepat. 22052020 Aku lemah akupun juga bisa terluka aku pantas bahagia karna aku juga manusia Song by.

Kita rasa dengan hanya beri nafkah pada keluarga sudah cukup langsai tanggungjawab kita. Nuno - Manusia Biasa Piano Cover By Andre Panggabean. Kita fikir kita dah buat habis baik dan bagus.

29082014 Aku memang minat silap mata ni. Ada ilmu yang boleh kita ajar dengan mudah dan percuma tetapi ilmu seni silap mata tidak semua orang boleh menguasainya. Aku belajar dari kesilapan supaya aku tidak akan mengulanginya lagi.

Setakat persembahan macam tu aku pun boleh buat. Tak kisahlah besar atau kecil lama atau baru aku ikhlas memaafkan. Manusia memang buat silap.

Tapi rupanya tak mustahil pon nak pergi bercuti ketika di bulan puasa. Semua yang berlaku pasti ada hikmah dari Allah. Tak perlu untuk minta maaf secara peribadi dengan aku tapi aku nak korang tahu aku dah maafkan.

Semua manusia tak terlepas dari membuat silap dan saya pun manusia. Sebab tu iman dan taqwa kena. Buat silap ni memang normal.

Sebenarnya kita selalu silap fikir. 14062021 Selama hari ini aku sangka bila di bulan puasa semua aktiviti harian agak terbatas. Aku juga seikhlas hati memaafkan segala salah silap orang lain kepada aku.

27102019 Awak tak boleh buat silap ya. 12062010 Manusia memang inginkan sesuatu yang mudah sehingga kadangkala tidak mahu berusaha. Dulu memang aku tak nafikan apabila kita dapat mempelajari sesuatu kemahiran yang jarang orang boleh buat kita akan bangga dan akhirnya secara tak sengaja timbullah rasa riak.

Manusia mana yang tidak lari daripada kekhilafan. 12062021 Kalau aku terbuat tegurlah aku dan maafkanlah aku. Ramai kawan-kawan bertanya bagaimana aku boleh buat silap mata ni benarkah silap mata ini hanya menggunakan teknik kecepatan tangan atau ilmu sihir seperti pertolongan dari jin sependapat umum.

Kita rasa kita dah banyak hadapi dugaan hidup walhal kita masih boleh makan sedap-sedap. Semoga aku sentiasa ceria dan juga. Tapi kalau diri tu tak sedar-sedar yang dia tengah buat silap dan asyik mengulanginya macam mana dia nak perasan yang dia sedang menyakiti hati semua orang.

Sama ada kesalahan itu kecil mahupun besarIanya memang realitikanHurmmBeberapa hari yang lepas aku ada terbaca satu note tentang coretan hati. 16092019 Aku still ingat pesanan dari one of my mentor mengenai kesilapan dalam berfikir. Pekerjaan awak ini mungkin nombor 900 yang penting di dunia kalau boleh lagi murah rate awak lagi orang nak.

Aku belajar dari kesilapan tersebut supaya aku tidak akan mengulanginya semula. Dan alhamdulillah aku sedar akan kesilapan itu dan aku perbaiki diri dari semasa ke semasa. Kalau ada rezeki lebih siap kena kecam di laman sosial.

Memang manusia sentiasa buat silap. Aku memaafkan kerana aku juga ingin dimaafkan. 17032015 Silap percaturan diri menjadi binasa dan kekal dalam jahil dan sering mengatakan Aku Tidak Tahu.

02022014 Aku pun bukan tak pernah buat silap malah sampai sekarang pun aku sedang perbaikinyabila ada suara2 yang masih nak ungkit bagi aku biarkan mereka sehingga mereka puasaku doakan suatu hari nanti mereka juga akan sedar bukan mudah orang nak maafkan kita dengan seikhlas hati. Beli Aku Juga Manusia Online berkualitas dengan harga murah terbaru 2021 di Tokopedia. Jom ikuti percutian aku bersama kawan-kawan selama 3 hari 2 malam di bandar metropolitan Kuala Lumpur.

Cubalah merenung diri dan bermuhasabah. Saya masih ada keluarga serta bapa dan akan hidup bersama mereka selepas ini katanya yang masih aktif mengadakan sesi ceramah. Amat bermanfaat untuk muhasabah diri kita yang pernah buat silapWalaupon cerita kita tidak sama dengan note tersebut ataupon sedikit samanamun kita boleh mengambil.

Semua manusia buat silap Hanez Suraya. Bersyukur kerana Allah masih memberikan kita peluang dalam kehidupan. Apa pun sudah hati orang mau menilai tidak boleh di paksa mahupun di ubah.

Bersyukur kerana Allah sentiasa melindungi aku dari sebarang perkara yang boleh merosakkan diri hati dan iman aku. Sebab orang akan lupa segala satu benda manis yang pernah awak kerjakan. Gara-gara langkah permulaan yang salah dan takut untuk melakukan perubahan dalam diri.

Kadangkala manusia mudah bercakap seperti. Apabila kita nampak orang buat silap perbetulkanlah bukan halau keluar label dan sebagainya katanya di Instragram. Daripada silap mata yang simple seperti permainan kad daun terup mengeluarkan binatang kecil seperti arnab dan burung dari dalam topi dan sebagainya sehinggalah kepada silap mata yang extreme seperti mengerat badan manusia menghilangkan objek yang besar dari.

Sentiasa merenung diri dan bermuhasabah. Dia juga berharap netizen atau masyarakat boleh memberinya peluang untuk menjadi insan yang lebih baik. Ini termasuklah bercuti bersama kawan-kawan.

Lagi2 aku yang berfikiran tidak matang ni. Ego yang tinggi betul-betul buat orang bersalah boleh hidup tanpa rasa bersalah. Aku juga pernah buat silap dan mungkin aku sedar akan kesilapan itu dan aku cuba memperbaikinya dari semasa ke semasa.

Ibarat kita bermain catur silap langkah percaturan pada pemulaan mengakibatkan kehilangan raja sekaligus tersungkur dalam perlawanan.

Kotak Cinta Manusia Tak Pernah Lari Dari Membuat Silap

Azam 2018 Masihi Solat 5 Waktu Solat 5 Waktu Bukan Adalam Azam Sepatutnya Ia Adalah Perintah Dari Allah Maka Ia P Educacion Emocional Educacion Emocional

My Intuition Siapa Aku Di Hatimu Part 2 Awak Tahu Apa Silap

Jangan Disebabkan Satu Kesalahan Yang Dia Buat Kepada Kau Terus Kau Lupakan Segala Kebaikan Yang Dia Pernah Buat Kepada Kau Dulu Kata Kata Kutipan Kristen Lucu

Coretan Mata Pena January 2015

Aku Hidup Sebagai Apa Tuhan Nak Dekat Kan Aku Dengan Dia

Aku Kau Dan Kita Photos Facebook

Pin By Mohd Riduan Hashim Awang On Kata Kata Hikmah Motivational Quotes Wallpaper Words Wallpaper Quotes

Bahaya Sifat Rasa Diri Sempurna


LihatTutupKomentar